2009. április 13., hétfő

Üvegtigris

Húsvét hétfő.
Ez ugye Magyarországon egyet jelent a locsolkodással.
Ilyenkor boldog-boldogtalan csönget, akár ismer, akár nem hogy ő most akkor jött...
Na ezért mi régóta nem tartózkodunk ilyenkor otthon.

És ha már nem tartózkodunk otthon, kirándulunk egy jót.
Tervezgettem, szervezgettem a napot egy ideje hogy most akkor merre is kéne elindulni, de végül úgy döntöttem hogy spontán elindulunk valamerre, aztán lesz ami lesz...

Na, ebből lett a Pilisi-hegység. Nagyjából a Leányfalú-Piliscsaba-Csobánka háromszögön belül néztünk meg mindent jól.
Szentendre régóta nagy szerelmünk, ezért erre gyakran megfordulunk, Csobánkán pedig a család egy része lakozik, szóval ezek sok újdonsággal nem nagyon szolgáltak.
Ellenben Piliscsaba! Eddig nem is tudtam hogy az Üvegtigrist itt forgatták.

Megnéztük a helyszínt. Még a büfékocsi is ott figyel -ugyanúgy ahogy a filmben.


A tó, ahova becsúsztak.

Útközben pedig találkoztam egy őzbakkal az erdőben sétálva. Szegény pára, jobban megrémült mint én...


Gondoltuk megebédelünk Szentendrén. Naívan. Brutális tömeggel találtuk szembe magunkat, így egy nagy séta után, Hédi unszolására végre eljutottunk egy játszótérre ahol aztán kedvére hinta-palintázhatott, meg csúzdázhatott.


8 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Nagyon nem ide tartozik, de egyből Ti jutottatok eszembe, amikor Csanád/Pappito mai bejegyzését elolvastam.

Nekivágtok?

cfoldi írta...

Hogy röviden válaszoljak: igen.
Amúgy épp erről beszéltük ma Immával.
Neki is azt mondtam amit Neked is mondani tudok:
1. ami ma Magyaro.-n van annál minden jobb...
2. van 'b' és 'c' tervünk is minden eshetőségre
3. bízok a kvalitásainkban :)

kisrumpf írta...

Phű. :-) Ha vannak b, c tervek is, akkor jó. Nagyon drukkolok! Azt csak sejtem, otthon mi van... Sok sikert.

cfoldi írta...

Nagyon aranyos vagy!
És nagyon köszönjük.
Mondjuk csak ősszel megyünk, de ha ügyesen figyelsz, mindenről részletesen olvashatsz majd. :)

agica írta...

Bizonyos szakmaknak kedvezhet ez a faramuci helyzet. En meg azt hittem, hogy majd osszeintegetunk a gepen:) (mi arra Ti erre)

cfoldi írta...

Ti most haza Magyarországra?
Vagy tovább máshova (Ausztrália pl.)?

agica írta...

Mamazni megyunk par hetre, aztan ide vissza (meg):)

kisrumpf írta...

Nagyon fogok figyelni.