2009. január 11., vasárnap

Újra meccselek

Eredendően nem akartam erről post-olni, de most úgy érzem muszáj.

Elég rég óta nem játszottam már meccsen és bevallom egy kis drukk is volt bennem emiatt a mai kosármeccs előtt.
Szóval mostanában inkább csak edzéseket látogattam -max. streetballokon vitézkedtem.
És hát mit tagadjam: hiányzott már, na.

Sokáig úgy nézett ki, hogy nem lesz meg az igazolásom mára, mert a szövetségben szaroznak vele valamit, de aztán -közvetlenül a meccs előtt- kiderült hogy mégis csak játszhatok.
Örö' és bódottsá'!

Szebb visszatérésről nem is álmodhattam volna!
Élveztem a játékot, és ami legalább ennyire fontos: azt hiszem hogy hasznára voltam a csapatnak is.
Végülis 17 pontot dobtam és adtam 14 gólpasszt.
Ha nehezen is, de végül -kétszeri hosszabbítás után- megnyertük a meccset.

Itt szeretném megköszönni a csapatnak hogy ilyen könnyen beilleszkedhettem.
A jó szereplést illetően pedig -reményeim szerint- folyt. köv.! Mondjuk a következő meccsen...

3 megjegyzés:

cptstraw írta...

Gratulálok!!! Sajnos én már azt hiszem végleg lemondhatok a kézilabdáról, annál is inkább, mert itt nem igazán ismerik. Na persze ez nem zárja, hogy valaki megismerteti az itteniekkel .........

cfoldi írta...

Köszi-köszi! :)
Vártam ám, hogy jelentkezz amikor Magyaro.-n voltál... :(
Na sebaj! Majd kint! :)

cptstraw írta...

Azt hittem, hogy küldtem üzit neked is, nemcsak az imma-nak :) gondolhatod, hogy a család szétszedett, amikor otthon voltam ....
Már várom, hogy gyertek minél hamarabb :):):)