2008. október 9., csütörtök

Jóga

Az igazság az, már régóta tervezzük, hogy elmegyünk jógázni a Hédivel. Pontosabban csak én terveztem régóta. Hédi semmit sem tudott a cselszövésről.

Sajnos képeket nem nem tudtam csinálni, de akit érdekel a hely, az az alábbi linken juthat mindenféle információhoz:
http://www.jogastudio.hu/

A hely maga nagyon szimpatikus. Egy családi ház alsó szintjén van berendezve a jógastúdió egy kisebb és egy nagyobb teremmel, egy mini konyha jellegű résszel ahol mindenféle fincsó teákat lehet inni, valamint két (egy női és egy férfi) öltözővel. Hangulatos, nem hivalkodó kialakítás, kedves emberek, elviselhető áron kínált szolgáltatások.

Szóval 11-re mentünk. Szokás szerint későn indultunk. Nagy rohanás, mi minden. Aggódtam is, hogy bazi nagy dugó lesz az Örsön (itt van a helyszín), de szerencsére semmi extra.
Amint beléptünk az ajtón Pupszi bátorságát mintha elvágták volna. Megszeppent, nézelődött körbe-körbe döbbenten. Mivel a hely viszonylag kicsi, az emberek meg csak jöttek-mentek, gyakorlatilag teljesen érthető hogy nem tudott úrrá lenni a helyzeten.
Aztán bementünk a kisterembe, és elkezdődött a foglalkozás. Hédi eddig bírta. Irgalmatlan sírásba kezdett a sok ismeretlen ember láttán. Úgyhogy felkaptam és sétálgatni kezdtünk amíg a többiek a gyakorlatokat csinálták. Gyorsan abba hagyta a sírást, de tisztán látszott hogy nem tud megnyugódni egykönnyen. Picit tánciztunk -igazi összebújósat!- aztán kimentünk sétálgatni.
Az előtérben van egy üveg asztal, aminek a láb része gyakorlatilag egy akvárium tele aranyhalakkal. Éreztem hogy ez lesz a megfejtés. Mivel az otthoni akváriumunkat is nagyon szereti, erre tereltem a figyelmét. A klasszikus "What does a fish do?" (Mit csinál a halacska?) kérdésemre -először még bátortalanul, de aztán egyre inkább magához térve- elkezdett tátogni. Megnyugodott. Aztán már a falon lévő órát is észrevette: "Tik-tak, tik-tak" -mormolta egyre bátrabban miközben rámutatott.

Hazafelé a kocsiban 'megbeszéltük' a dolgokat és arra jutottunk, hogy nem adjuk fel a jógázást, bár -átmenetileg- édes kettesben fogjuk otthon csinálni. Ami a társaságot illeti a játszótéren délutánonként úgyis ki tudja élni magát, ráadásul ott nincs is a négy fal közé zárva.

Nincsenek megjegyzések: