2008. október 18., szombat

Magdi szülinapja

Tegnap volt Magdi szülinapja. A 17. Hogy múlik az idő...
Ma anyukáméknál voltunk ebből az alkalomból. Ott voltak Öcsiék
(a bátyám) is a lurkókkal.
Holnap a párom anyukájáéknál lesz dinom-dánom.

Szóval a bátyámnak van két fia. Mint a népmesékben. Neeeeem, ez nem az a sztori lesz!
Mindenesetre a nagyobbikkal (aki 7éves) már-már olyan kapcsolatban vagyunk, mintha én lennék a papája. Azt hiszem ha kimegyünk
Új-Zélandra, ő fog a legjobban hiányozni. Az is érdekes, hogy Hédivel milyen jó viszonyban vannak.


Csongi Globetrotter

Amikor megérkeztünk Csongi a kertben kosarazott -legalábbis pattogtatta a lasztit. Amikor kapta tőlünk, azt hittem csak egy múló szeszélyről van szó. Hát nem. Úgyhogy elképesztően örültem. Pár órával később el is meséltem a legtöbb szabályt neki néhány kiegészítő információval.



Akartam kreálni egy speckó tortát a mai napra, aminek a receptjét itt olvashatod el.
Jeruzsálemi túrótorta. Mind a két szó ígéretesen hangzik. Sajnos kuszkuszt nem kaptam sehol, úgyhogy ezt jövő héten fogom megkreálni.
Sebaj. Magdi csinált isteni citromtortát.
Kárpótlás gyanánt a karácsonyi vacsit is én csinálom. Ha kedvesem túléli a turbótortát...

Nincsenek megjegyzések: