2008. október 12., vasárnap

Szolgálati közlemény

Az előzmények előzményéhez tartozik egy fontos szolgálati közlemény. Ezzel a bejegyzésemmel szeretnék eloszlatni egy tévhitet.
Nyilván nem hirtelen felindulásból hoztuk meg azt a döntésünket, hogy most akkor irány a világ másik vége.

Sok-sok bejegyzést olvastunk elsősorban Csanád és Pappito (majd később Pukekó Tamás és most már Immacolata) blogjaiban. Azon túl hogy ezek elképesztően fontos információk is, nekem személy szerint sokat nyomott a latban hogy személyes élményeiket is megélhetjük ezeken keresztül. A bevándorlási - és munkavállalási információk, a gdp, a lakossági adatok, a közlekedés, az adónemek és minden más -ezek nélkülözhetetlenek egy új lakóhely megválasztásánál; mégis azt mondanám legtöbbet a megélt élmények árulnak el az adott országról.

Rengeteg fontos információra lehet lelni azoknak (a már Új-Zélandon tartózkodóknak) a blogjaiban, akiknek az írásait kiraktam oldalra a blogrollba. Úgyhogy ez a bejegyzésem szóljon köszönet nyílvánítás gyanánt mindenkinek aki élményeit, tapasztalatait, tanácsait osztja meg velünk.

3 megjegyzés:

Pukke írta...

Részünkről a szerencse :)

Immacolata írta...

dettó!

nem tudom, hogy mennyire olvastad vissza a blogom, de pont ezért írtam, hogy egyensúlyban maradjon a világ esélykiegyenlítő gépezete.

Úgyhogy én köszönöm.

cfoldi írta...

Az igazat megvallva ezt megelőzően egyszer már rákeveredtem vhogy az oldalra, de anno csak rápillantottam. Amióta viszont írtál kommentet, rengeteg mindent olvastam a blogodban, úgyhogy reszkess, mert az összes kreálmányodat át fogom olvasni... :)